Man kan tro att Ölandsbloggen har tagit sommarlov, men så är det inte. Bara lite öländsk åsiktstorka i skuggan av kriget i Ukraina och den svenska politikens tjafs. I varje fall var det länge sedan det skickades in något debattinlägg. och själv har jag mest varit aktiv i andra medier.

Så tills vidare ska jag allteftersom lägga ut lite axplock från mina inlägg på Facebook, vecka för vecka fr o m 1 juni. Varvat med lite insändare från Ölandsbladet, mest mina egna.

Ha en fortsatt skön sommar trots allt!

Per Lublin


Debattinlägg kan mejlas till 
olandsbloggen@gmail.com (utan prickar)
Vill du se dom senaste inläggen? Klicka på www.olandsbloggen.se
.
SMHI:s väderprognos för Öland - klicka R!

söndag 4 april 2021

PAUS på bloggen för en längre obestämd tid!

Har kommit till ett beslut av personliga skäl. 
Nu blir det paus på bloggen för obestämd tid. Har kommit till insikt om att det för närvarande finns viktigare angelägenheter att helhjärtat ägna sin tid åt. 
Det har varit ett antal roliga år tillsammans med er läsare. Hur det blir i framtiden vill jag inte sia om. Ni läsare ska ha stort tack för all uppmuntran och den tid som varit!

 

Per Lublin

3 kommentarer:

  1. Tråkigt att du nu pausar din blogg för en längre tid, kanske för alltid. Jag har kollat in din blogg varje vecka och dessutom kommenterat en del inlägg. Visst, vi har nog nästan alltid varit oense om det mesta och jag som du har raljerat, men oavsett det är det en förlust för bloggvärlden i denna del av Sverige då det inte finns så många bloggar med lokalt färgad samhällskritisk inriktning och med fokus på som i dit fall Öland.
    Hur som helst, tack för din tid som flitig bloggare, välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att höra ! Alltid intressant att läsa din blogg och kunna hålla sig informerad om vad som händer.
    Gun-Britt Nyborg

    SvaraRadera