Man kan tro att Ölandsbloggen har tagit sommarlov, men så är det inte. Bara lite öländsk åsiktstorka i skuggan av kriget i Ukraina och den svenska politikens tjafs. I varje fall var det länge sedan det skickades in något debattinlägg. och själv har jag mest varit aktiv i andra medier.

Så tills vidare ska jag allteftersom lägga ut lite axplock från mina inlägg på Facebook, vecka för vecka fr o m 1 juni. Varvat med lite insändare från Ölandsbladet, mest mina egna.

Ha en fortsatt skön sommar trots allt!

Per Lublin


Debattinlägg kan mejlas till 
olandsbloggen@gmail.com (utan prickar)
Vill du se dom senaste inläggen? Klicka på www.olandsbloggen.se
.
SMHI:s väderprognos för Öland - klicka R!

lördag 28 september 2013

Sovmorgon


Var ute och for på konstnatt till klockan tre i morse, så därför har jag idag tagit mig sovmorgon och inte stigit ur sängen förrän klockan kvart över sju. 
Som den morgonmänniska jag vanligen är brukar jag annars gå upp betydligt tidigare för att få lite gjort under dagen. Hoppar därför över det sedvanliga bloggskrivandet idag, men kanske att det efter Skördefestens slut imorgon kan komma lite mer funderingar - och skördefestsbilder - här på bloggen. 

Vill Du kommentera, klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar