Man kan tro att Ölandsbloggen har tagit sommarlov, men så är det inte. Bara lite öländsk åsiktstorka i skuggan av kriget i Ukraina och den svenska politikens tjafs. I varje fall var det länge sedan det skickades in något debattinlägg. och själv har jag mest varit aktiv i andra medier.

Så tills vidare ska jag allteftersom lägga ut lite axplock från mina inlägg på Facebook, vecka för vecka fr o m 1 juni. Varvat med lite insändare från Ölandsbladet, mest mina egna.

Ha en fortsatt skön sommar trots allt!

Per Lublin


Debattinlägg kan mejlas till 
olandsbloggen@gmail.com (utan prickar)
Vill du se dom senaste inläggen? Klicka på www.olandsbloggen.se
.
SMHI:s väderprognos för Öland - klicka R!

söndag 23 oktober 2016

Proppen har släppt!

Igår kväll rasslade det tydligen till  i röret och ut här på bloggen pluppade tre inlägg som jag skrivit under veckan från måndagkvällens begivenheter i kommunfullmäktige. 
Hade faktisk börjat misströsta om att bloggen längre skulle funka, när allt som jag skrev och försökte publicera bara verkade försvinna ut i cyrberrymden. Började tro att bloggen på något vis kunde ha blivit "full", men så illa var det lyckligtvis inte. 
Bra att proppen nu har släppt och bättre att det funkar sent än aldrig! Nu ska här bli nyheter igen!
Kommentera gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar