Nästa DIREKTSÄNDNINGAR FRÅN STADSHUSET i Borgholm blir från
  • Socialnämnden måndag 25/9 kl 9 - länk till sändningen. Ärendelista med handlingar
  • Kommunstyrelsen tisdag 26/9 kl 13 - länk till sändningen. Ärendelista med handlingar (finns här en vecka innan)
SPRID GÄRNA VIDARE!
Tips till dig som tycker att något visst av blogginläggen är lite extra och vill sprida det vidare:
Under varje inlägg finns en liten rad med olika symboler, däribland facebook-symbolen. Klickar du på just den så kan du dela just det inlägget med alla dina facebookvänner som i sin tur kan sprida vidare!

onsdag 15 februari 2017

Vänligen bilder från revyn, men inte så bra

Varför hade du inga bilder med från revyn i fredags som du skrev om din blogg? Den frågan är det någon som i all vänlighet ställt mig så här under Vänliga veckan. Och visst, foton från föreställningen hade ju varit på sin plats i min lilla recension dagen efter. 
Men nu råkar jag ha tagit så många bilder tidigare att minnet i min mobiltelefon precis hade tagit slut just då, så jag fick låna en annan telefon. Och i den blev bilderna tyvärr långt ifrån lika bra som i min och väldigt otydliga. Men OK, jag ska bjuda på på dom minst dåliga. Så håll här till godo!
Hela revygänget i badrockar
Är det inte en landshövding som sitter därborta? 
Vid datorn och ringer samtal!

Stående till höger på scenen - "Borgholmsprofilen" Kjell Jakobsson
(fast inte i profil och inte i verkligheten)
Den som vill ha bättre bilder från ÖlandsRevyn kan ta chansen att försöka plåta själv. I Borgholm nu till helgen och nästa fredag i Källa.  
Vänligen Per Lublin  
Foto: Per Lublin  
Kommentarer 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar