Man kan tro att Ölandsbloggen har tagit sommarlov, men så är det inte. Bara lite öländsk åsiktstorka i skuggan av kriget i Ukraina och den svenska politikens tjafs. I varje fall var det länge sedan det skickades in något debattinlägg. och själv har jag mest varit aktiv i andra medier.

Så tills vidare ska jag allteftersom lägga ut lite axplock från mina inlägg på Facebook, vecka för vecka fr o m 1 juni. Varvat med lite insändare från Ölandsbladet, mest mina egna.

Ha en fortsatt skön sommar trots allt!

Per Lublin


Debattinlägg kan mejlas till 
olandsbloggen@gmail.com (utan prickar)
Vill du se dom senaste inläggen? Klicka på www.olandsbloggen.se
.
SMHI:s väderprognos för Öland - klicka R!

söndag 20 maj 2018

Skämt åsido - förlåt om jag var aningen övermaga!

Skämt åsido så är detta att få vara med och viga människor något som man verkligen kan känna ödmjukhet inför. Att få vara med vid det kanske allra viktigaste ögonblicket i två människors liv. 
Så förlåt om jag var aningen övermaga i mitt föregående inlägg! 
Är verkligen tacksam för de tillfällen som jag får den uppgiften och det blir en stor stund även för mig. 
Kommentarer
 Vill du se mina senaste inlägg, klicka HÄR! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar