Man kan tro att Ölandsbloggen har tagit sommarlov, men så är det inte. Bara lite öländsk åsiktstorka i skuggan av kriget i Ukraina och den svenska politikens tjafs. I varje fall var det länge sedan det skickades in något debattinlägg. och själv har jag mest varit aktiv i andra medier.

Så tills vidare ska jag allteftersom lägga ut lite axplock från mina inlägg på Facebook, vecka för vecka fr o m 1 juni. Varvat med lite insändare från Ölandsbladet, mest mina egna.

Ha en fortsatt skön sommar trots allt!

Per Lublin


Debattinlägg kan mejlas till 
olandsbloggen@gmail.com (utan prickar)
Vill du se dom senaste inläggen? Klicka på www.olandsbloggen.se
.
SMHI:s väderprognos för Öland - klicka R!

torsdag 18 april 2019

Påskkäring 2019

Påskafton är det fotografering på torget i Borgholm för tävlingen Bästa Påskkäringen 2019 och sen blir det röstning. Klart att Ilko ska till torget då!
Han får ju inte missa fotograferingen kl 12!
Det gäller att hålla sig framme om man är "vinnarskalle" och vill vinna. Då får man inte missa ett tillfälle att synas och bli fotograferad. 

  
Vill du se mina senaste inlägg, klicka HÄR 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar